۱ پاسخ

اره میتونه ولی اصلا صد در صد نیست....
گاهی برای پری هم تخمدان اینجور میشه حتی برای تخمک گذاری حای کسایی ک تنبلی دارن پریشون عقب میافته این حس رو زیاد تجربه میکنن
ولی الهی برای تو از بارداری باشه شاد شم‌یاسا🥹♥️🍼🤍🤲🏻
والا هنوز سرنمازام‌اسمتو میارم الهی حاجتروا شم 🥹♥️🍼🤍🤲🏻

سوال های مرتبط