خانوما این تست منفیه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

خرابه

الان اینکه تست زد بهت گفتم ۷ ماه

خراب نیست باردار هرمون قاطی شده باردار

دوباره تکرار کن بارداری بخدا

عزیزم مثبت عروس خواهر شوهرم هم اینجوری بود بعد یک ساعت مثبت شده

بازش کردم داخلش دو تا خط قرمز افتاده بود ولی خرابن فردا باز یه مارک دیگه میخرم

منم امشب دو تا از این مارک زدم جفتشم خراب بود نه cرنگ داشت نهt

عزیزم این خرابه چون خط سی هم مثل هاله افتاده فردا دوباره یکی دیگه تکرار کن انشاالله که مثبت بشه

بنظر من خرابه کلا

این کجاش به نظر خودت قابل تشخیصه؟ 🤔

خرابه متاسفانه

خرابه انگار

چون بهم میگن یک خط کمرنگ افتاده روی سی منفیه

خرابه حتی اون خط که باید باشه هم ظاهر نشده
یکی دیگه بزن

خرابه جانم.اگه منفی بود طرفc میفتاد اگه نثبت هردوتاش میفتاد.بخاطر همون خرابه

کلا سی کمرنگه🤦🏻‍♀️مدیکور بزن فردا

خرابه یکی دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته نوزدهم بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
فرناز فرناز قصد بارداری
sisi sisi قصد بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری
آسمان آسمان قصد بارداری
♡♡♡ ♡♡♡ قصد بارداری
fati❤️ fati❤️ قصد بارداری
ساجده ساجده قصد بارداری
مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری