سلام خانماجواب این ازمایش میدونین ؟

تصویر
۳ پاسخ

سطح ویتامین دی که پایینه
چندباری خودم همینطور پایبن بودم
باقیش تا جایی که میدونم نرماله چیز خاصی نداره

همه چی خوبه فقط ویتامین D و آهن بدنشون کم هست که دکتر براشون دارو تجویز میکنه

اینم یه برگه دیگه اش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۴ سالگی
مامان زینب گلی K💕💕 مامان زینب گلی K💕💕 ۴ سالگی
مامان باران سادات مامان باران سادات ۴ سالگی