۱۲ پاسخ

بیمارستان ۱۷ شهریور دکترم داور پناه بود

سزارین تقریبا یه ماه پیش بیمارستان پاستور ۴۴تومن با بیمه سلامت.دکترم زیر میزی نگرفت مهری مرادی فر بود

بیمارستان سینا ۵۵ تومان با بیمه تامین اجتماعی ۲۰ هم دکترم گرفت سزارین بودم

من زایمان اول بودم سزارین اورژانسی شدم
هزینه فکنم یادم باشه تا باکل خرج که چی بخر چی بخر ۱۰ یا ۱۵ تومن‌ نشد
بیمارستان قایم بودم دکترم مائده خسروی بود

سزارین پاستور بودم اخر ابان ماه
دوقلو بودن هزینه هم شد ۳۴ با یک روز و نیم بستری بودنم و دو تا همراهی

طبیعی بهناز افتخار زاده امام حسین
۱۲ تومن با بیمه تامین
راضی بودم

ابان زایمان کردم دکترم ارزو احمدی بیمارستان مادر ۵۸ تومن شد

اریا زایمان کردم بهمن ماه طبیعی شد ۲۲ میلیون با سمانه خزاعی فدافن بیمه تامین اجتماعی بودم

عزیزم من مهر بودم طبیعی بودم با دکتر بتول صادقی
۳۰ تومن شد دکترم زیر میزی نگرفت

من هفده شهریور سزارین
خیلی خوب بود
دکتربدرانلوئی

العان بیمارستان خصوصی همه بین ۶۵ تا ۷۵ هستش
دستگاه هم شبی ۱۵ شروع مبشه تا ۵۰

من سز دوم بودم دکترمم بهناز افتخارزاده بود بهترین دکتر بود خدایی.بیمارستانمم امام حسین هزینشم 69تومن

سوال های مرتبط