۱۶ پاسخ

بچه اذیت کن توفامیل دیدم شش سالگی یکم ارومتر شده

شاید ۳۰سالگی والاه ما هنوز پدرمادرمونو اذیت میکنیم چه توقعی از بچه اینقدی باید داشت

والا اول گفتن یسالش شه خوب میشه بعد گفتن ن ۲ دیگ اوکیه الان میگن ۳ دیگ تمومه😑منتظر ۳سالگیشم حالا😂

دخترمنکه‌جخ از ۲سالگی اذیتاش شروع شد🥲یعنی رسما کم اوردم

من دوستام ک دختر داشتن گفتن بعد سه سالگی بهتر میشن
اون دوستم ک پسر داشت گفت بلانسبت پسرا تازه کره بز میشن از سه سالگی😄😄

من حس میکنم از دوسالگی تازه شروع شده .
اذیت های قبل دوسالگی سوتفاهم بود

خوب حرف میزنه؟

در اصل که هیچوقت😐😂 بقول مادربزرگم حتی توی گور هم بچه هامون با رفتارشون باعث میشن فوش بخوریم و تنمون بلرزه😂😂

ولی خب جدا از شوخی
دوسالگی تا سه سالگی یسری چالشای خودشو داره که سخته
با کارگاه و کلاسای مادروکودک میتونی این چالش هارو تا حدزیادی آسون بگذرونی🌹

بنام خدا هیچوقت😁

والا پسر من ۴و نیم سالشه بیشتر از خواهراش اذیتم میکنه و بهونه میگیره😵‍💫😵‍💫

میشه گف تا اخر عمر هر سن چالش های خودشو داره 😃

دخترمن کلاس اوله روز ب روز شیطون تر وزبون دارترمیشه

انشالله ازدواج کردن ولی بازم اون موقعه یجوردیگه اذیتت میکنن,😂😂😂

هیچ سنی 😂🤦🏼‍♀️هر سنی اذیت خودشو داره اصن ب این امید نداشته باش یجایی تموم میشه

۲ تا ۴ همینن. شاید بعدش بهتر بشه 🦦
من دخترم کتک زدن هم یاد گرفته علاوه بر لج کردن و جیغ زدن و پرت کردن همه چی

شاید سه سالگی🥸🥸🥸

سوال های مرتبط