۳ پاسخ

میتونی با زعفرونو پیازو فلفل دلمه ای فلفل سیاه و نمک مزه دار کنی بذاری یه چند ساعت بمونه قشنگ مزه ها به خورد بلدرچین بره بعد بذاری داخل شیشه تا بپزه.

هرجور دوست داری و هرچی دوست داری بریز قانون خاصی نداره. من بعضی وقتا فقط خود بلدرچين رو با یکم ادویه و یه ته استکان آب ميندازم داخل شیشه بعضی وقتا سبزیجات هم میریزم

پیازو حلقه یا ۴ قارچ کن هویج هم حلقه کن یک حبه سیر و اگه دوست داشتی ی تیکه کوچیک فلفل دلمه
برگ بو و چوب دارچین نمک فلفل سیاه یکم و زردچوبه با بلدرچین بریز تو شیشه من ی کوچولو آب هم میریزم بعضیا نمیریزن هرطور خودت دوس داری
درشو محکم ببند بزار داخل قابلمه تا دو سوم شیشه آب بریز و در قابلمه رو ببند بزار ی چند ساعتی با شعله کم بپزه

سوال های مرتبط