پسر من ۲ ماهگی ۵۵۰۰ بود تولد ۳۱۰۰
دختر من ۲۶۰۰بود یکماهگی ۴۵۰۰
حالا نمیدونم خوبه یا نه
ولی استرس ب خودت نده
به نظرمن عالی پسرمن 2800 چهارماهگی5500
عزیزم وزنش عالیه دختر من ۳۴۰۰دنیا اومد وزن چهار ماهگیش تازه شده ۵۶۰۰
سلام دخترم زردی داربایدجیکارکنم خوبش کسی روشی بلد من دستگاه آورد بودم ی همرای بکنین
دختر من توی 20 روزگی شده بود 3800
به دنیا که اومد 2800 بود
نه خوبه دختر منم ۲۶۰۰ بود توی ،۶۰ روزگی شده بود ۴/۵۰۰ بهداشت گفت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.