۷ پاسخ

پسر من ۲ ماهگی ۵۵۰۰ بود تولد ۳۱۰۰

دختر من ۲۶۰۰بود یکماهگی ۴۵۰۰
حالا نمیدونم خوبه یا نه
ولی استرس ب خودت نده

به نظرمن عالی پسرمن 2800 چهارماهگی5500

عزیزم وزنش عالیه دختر من ۳۴۰۰دنیا اومد وزن چهار ماهگیش تازه شده ۵۶۰۰

سلام دخترم زردی داربایدجیکارکنم خوبش کسی روشی بلد من دستگاه آورد بودم ی همرای بکنین

دختر من توی 20 روزگی شده بود 3800
به دنیا که اومد 2800 بود

نه خوبه دختر منم ۲۶۰۰ بود توی ،۶۰ روزگی شده بود ۴/۵۰۰ بهداشت گفت خوبه

سوال های مرتبط