والا من استفاده نکردم
من جان ببه گرفتم (برند ترک)۱۷۰۰ راضیم نه پس میده نه اذیت میکنه خیلی هم نرم و راحتع
خوبه ولی پشت کمرش کش داره رد میندازه. بعد سایزش استاندارد نیست الان سایز ۳ برای دخترم خوبه ولی دور کمرش برای دخترم تنگه چسباش نمیرسه به روی پوشک
من واسه پسر اولماستفاده میکنم قابلیت جذبش خوبه ولی سایزاش استاندارد نیس پسرم بقیه پوشکا ۵خوبه براش ولی ازاینا چهار هم حتی گشاده
آره خوبه نسبت به قیمتش
من داشتم دوستش داشتم پشتش یه ردیف کش داره یه وقتایی رد میندازه ولی پس نمیداد
تاحالا ندیدم
قیمتش چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.