مامانا پوشک بی بی کینگ خوبه یا نه

تصویر
۶ پاسخ

والا من استفاده نکردم
من جان ببه گرفتم (برند ترک)۱۷۰۰ راضیم نه پس میده نه اذیت میکنه خیلی هم نرم و راحتع

خوبه ولی پشت کمرش کش داره رد میندازه. بعد سایزش استاندارد نیست الان سایز ۳ برای دخترم خوبه ولی دور کمرش برای دخترم تنگه چسباش نمیرسه به روی پوشک

من واسه پسر اولم‌استفاده میکنم قابلیت جذبش خوبه ولی سایزاش استاندارد نیس پسرم بقیه پوشکا ۵خوبه براش ولی ازاینا چهار هم حتی گشاده

آره خوبه نسبت به قیمتش

من داشتم دوستش داشتم پشتش یه ردیف کش داره یه وقتایی رد میندازه ولی پس نمیداد

تاحالا ندیدم
قیمتش چقدره؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی