صد درصد سونو. ولی ارولوژ معاینه میکنه همسر منو معاینه مقعدی ام کرده گفته اگه احساس سوزش داشتی بگو نشونه عفونت 🙄😶 ولی به شوهرت نگو دکتر چیکار میکنه که نمیره 🤣🤫🤫
دکتر منم خیلی با تجربه و با سواده از رو ازمایش اسپرم همسرم فهمید گف برا اینکه بدونیم حد واریکوسل چه قدره سونو بدید دادیم و معلوم شد واریس دو طرفع داره
سونو بیضه
اگه شدید باشه با معاینه هم مشخص میشه اگر خفیف باشه تو سونو
اگر هم روی اسپرم تاثیر گذاشته باشه توی ازمایش اسپرم هم تاثیرش مشخص میشه
چراتاپیک من گذاشته نمیشه؟
واریکوسل تو سونو دیده میشه
اول تو معاینه توسط ارولوژ مشخص میشه
بعدشم با سونو تشخیص میدن گریدشو
سونو
اول ازمایش اسپرم باید بده اگر درصداش کم باشه میفرستن سونوی بیضه، توی اون واریکوسل مشخص میشه
عزیزم آزمایش همسرت میده بعد مورفولوژی و تحرک اسپرم رو دکتر میبینه و تشخیص میده ...قبل آزمایش هم سه روز نزدیکی نداشته باشه
عزیزم شوهرت ازمایش میده بعد میبرین دکتر تعداد اسپرم حرکت همه ایناشو میبینه اکه اوکی بود هیچ اگه اوکی نبود یا واریکسول داره بهت میگه
سلام تو سونو مینویسن
منم برام سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.