۲ پاسخ

ضربه نخورده ؟
اگه داخل بینیش ی قلمبگی میبینی اسمش هماتومه و دردناکه
ینی خون داخل تیغه ی بینی جمع شده و خطرناکه

حتما باید ببری دکتر گوش و حلق و بینی ببینه

دختر من بعد اینکه خورد زمین این اتفاق براش افتاد و ما اورژانسی عملش کردیم
چون خون رسانی به اون منطقه قطع میشه و باعث نکروز شدن میشه

شاید ازین جوش بزرگاس

سوال های مرتبط