بچه ها وقتی این شکلی میشن به محبت بیشتر و آغوش بیشتر شما احتیاج دارن، بیشتر بوس و نوازشش کنین در طول روز و اینکه زمان بیشتری برای بازی کردن باهاش بذارین خوب میشه کاملا.
طبیعیه عزیزم
خوب وارد سن لجبازی شده فقط صبرو مدارا
هممون همین درد و داریم از وقتی خواهرشم دنیا امده بدتر هیچ افتضاح شده به نظر دکتر که بردم گفت ببر مهد احتمال زیاد خوب میشه چون احساس میکنه رقیبش امده بدرفتاری میکنه
زهرا خانم تو این سن خیلی جیغ جیغو بود یه دوره بود دیگه خوبه کمتر شده
دقیقا پسر منم اینطوره هر چی بیشتر باهاش راه میام انگار بدتر میشه همه چی
باباشم که ببینه دیگه نور الی نوره
نمیدونم باید چیکار کنیم که جیغ نکشه همین که جیغ نکشه همه چی حل میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.