۴ پاسخ

ن برای همه اینجوریه فقط دست اصلا نزن خودش خوب میشه

نشون دکتربدش که خیالت راحت بشه ولی اکثر بچها اینجوری میشن

ن با ی حوله تمیز و نرم اروم تمیزش!کن بعدم زیاد بهش دس نزن خودش خشک میشخ

عزیزم همینجوری میشه دست نزن بهش

سوال های مرتبط