پسرم همش اب از دهنش میاد نکنه دندون باشه 🥲🥲

۶ پاسخ

کجایی چرا پیدات نیست اینجااا

رفلاکسه

ممکنه باشه
اما طبیعیه
داره لثه هاش سفت میشه و آماده برای دندون...

احتمالا سر رفلاکس دختر منم از دوماهگی آب دهنش میومد تا همین الان

پسر منم یه بند اب از دهنش میاد

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی