پسرم همش آب از دهنش میاد دلیلش چیه

۴ پاسخ

دختر منم با اینکه ۳ماهش هر کی ندونه انگار داره دندون درمیاره اینقد آب از دهنش میاد

مال لثشه

سردی معدش

میتونه از رفلاکس باشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۴ ماهگی