۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم من از دکتر پرسیدم .

بچه منم هست

طبیعیه آب دهن میریزن

بخاطر لثه هاشه لیسک بگیر بزار يخچال دربیار بکش رو لثه هاش التهابش کم بشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین 💙 مامان یاسین 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی