از وقتی لثه میخواد اماده بشه برای دندون اب میاذ، اول لثه ها بر امده میشن بعد تخت میشن بعد تازه دندون زیرشون ساخته میشه تاااااا در بیاد
دکتر دخترم گفت کلا ۲ تا ۶ ماهگی آب دهن همهی بچه ها خیلی زیاد میشه و ربطی به دندون و رفلاکس و اینام نداره
طبیعیه.بخاطر دندونشه از الان خودشو میشه مراحلش
پسرمنم
طبیعی دیگه دهن بچه آب میریزه تادندون دربیاره
منم.فکر کنم طبیعیه
دختر منم هینطوره
دختر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.