یه سوال عدس چجوری پوست میگیرین🤭

۴ پاسخ

خیس کن بعد ی ساعت پوستش در میاد

من پوست نمیگیرم
همینجوری میخورن

اگه برای کوچولوت میخوای
دال عدس بدون پوستس
از اون من اوایل برای غذای کمکی پسرم استفاده میکردم

عدس رو باید بخیسونی

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱ سالگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی