کدوسبزو پوست میگیرین برای توغذاش ؟؟

۶ پاسخ

نه من نمیگیرم برا خودمونم با پوست سرخ میکنیم

اره دیگ باید پوستش بگیری

آره عزیزم

بله‌‌

بله عزیزم

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

سوال های مرتبط

مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا ۷ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی