پسرم رفلاکسیه کره اصلا نمیشه توغذاش ریخت؟

۵ پاسخ

من خودم کره میخورم دخترم میاره بالا
موندم غذا خور بشه چی بریزم توی غذاش

اگر وزنش کمه پودر بیسکوییت فسفوییت بگیر خیلی خوبه

نه کره نده عزیزم به شدتتتتت میاره بالا کره نارگیل بگیر عالیه

نه رفلاکسش شدید میشه

منکه هنوز ندادم ولی میخوام براش تست کنم

سوال های مرتبط

مامان هیرا👧🏻 مامان هیرا👧🏻 ۸ ماهگی