من با اینکه دخترم سر گرفتن سینه م بعضی وقتا کلافه ست و گریه میکنه، بازم به زور و با تلاش همون سینه مو میدم بهش.
دختر منم سینه ی چپمو از راست راحت میگیره ولی فکر کنم مشکل از کنه شاید من بدجور بغلش میکنم
ندوش خب
بزا مک برنه ول کنه دوباره همونو بده اگه گریه نمیکنه
بابد همون خشک شه
ولی مراقب باش سینه هات تا به تا نشه
سعی کن شیر اون سینه هم بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.