همون استامینوفن رو بدین درد لثه رو هم خوب میکنه،اگه تبش خیلی بالا بود نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو بزارین براش و پاشویه کنین اگه که تبش خیلی بالا نیست همون استامینوفن و پاشویه جوابه
ژل لثه باریج از داروخونه بخر هربار یه ذره بزن رو لثه ش اروم میشه، برا تب هم استامینوفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.