۲ پاسخ

همون استامینوفن رو بدین درد لثه رو هم خوب میکنه،اگه تبش خیلی بالا بود نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو بزارین براش و پاشویه کنین اگه که تبش خیلی بالا نیست همون استامینوفن و پاشویه جوابه

ژل لثه باریج از داروخونه بخر هربار یه ذره بزن رو لثه ش اروم میشه، برا تب هم استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری