اره از اول میزارم یکمم سرش بالاتر باشع بهتره
رفلاکسی هست یهو شیر میاد بالا برنگرده گلوش خدایی نکرده
من بالشت فرم دهی از اول میزاشتم
اره چون رفلاکس داره
اره من از روز اول گذاشتم چون رفلاکس پنهان داشت برای خودش یهو یکم بالا میاورد یا شیر و میاورد تودهنش دوباره میخورد همشم به پهلو خوابوندمش
تازگیا اره
اره از اول گذاشتم فرمدهی
من ازاول گذاشتم
اره میذارم دو سه هفته س میذارم
اره و شیب دار میذارمش
خیر
تا یکسالگی نمیذارم
خیررر
نه تا الان نزاشتم
من يك ماه اول نميذاشتم اما بعدش بالشت فرم دهى گذاشتم
اره.
نه نمیزارم
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.