طبیعیه بنظرم همه بچه ها همینجورین حالا یکی سه چار بار بیدار میشه یکی دو سه بار
دخترمن با اینکه سیره هرشب همین کارو میکنه میگن اضطراب جداییه باید باها شکنار بیاییم دخترمنم تا سینه نخوره نمیخوابه باز . با همون چشم بسته باید بهش شیر بدم بخوره چشاشم باز نمیکنه
دخترمن شیرخشکیه امادقیقا همینه.گشنش میشه
پسر منم همینه از بدو تولد همین بود الانم همینه
پسر منم دو سه بار بیدار میشه
با اینکه بهش غذای خوب و مقوی میدم
خب بچه گشنشه دیگه
اخر شبم بهش غذا بده
کمتر بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.