۶ پاسخ

فعلا ایده ندارم ولی این کیکا خیلی نازن

تصویر

والا اگر بشه که می‌خوام ی باغ بگیرم اطرافیان نزدیکو دعوت کنم

من عکاسی میکنم و یه دورهمی کوچیک

عکاسی و فیلم کوتاه با خودمون میبرم آتلیه بگیره چند روز قبل روز تولدش

روز تولدش همه رو دعوت میکنم و یک دیوار رو براش تزیین میکنم خودم.

کادو هم ماشین شارژی آلبالویی میگیریم براش😍😅

این تمو براش میزنم یه تولد خودمونی میگیرم با دوسه تا عکس

تصویر

من میبرم آتلیه
تولد دو تایی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان رادوین💙✨️ مامان رادوین💙✨️ ۱ سالگی
مامان رادوین💙✨️ مامان رادوین💙✨️ ۱ سالگی