فعلا ایده ندارم ولی این کیکا خیلی نازن
والا اگر بشه که میخوام ی باغ بگیرم اطرافیان نزدیکو دعوت کنم
من عکاسی میکنم و یه دورهمی کوچیک
عکاسی و فیلم کوتاه با خودمون میبرم آتلیه بگیره چند روز قبل روز تولدش
روز تولدش همه رو دعوت میکنم و یک دیوار رو براش تزیین میکنم خودم.
کادو هم ماشین شارژی آلبالویی میگیریم براش😍😅
این تمو براش میزنم یه تولد خودمونی میگیرم با دوسه تا عکس
من میبرم آتلیه
تولد دو تایی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.