من درک نمیکنم که میگن به دنیا بیاد سخت تره و... خوب مشخص هست سخت هست رسیدگی و بزرگ کردن یک موجود کوچیک که بابت همه چیز نیاز به رسیدگی داره. ولی بارداری بخصوص واسه کسایی که بارداری پرخطر داشتن و هر لحظه هر روزشون با استرس بوده قطعا سختیش بیشتره چون فقط میخوان به زمان مناسب برای زایمان برسن و کوچولوشونو به سلامت و خیال راحت بغل بگیرن انشاالله که واسه همه این اتفاق بیفته.
تا تو شکمته خیلی خوبه اومد دیگه خواب نداری اصلن بیکاری نداری خیلی سخت تر میشه
ببین من دیروز زایمان کردم اما الان میگم خوشبحال شماهایی که باردارین😂
از دردای جسمی راحت میشی دردای روحی میاد سراغت🫠
خوشبحالت ٣٠ هفته جلوتر از مني من از الان روز زايمانمو ميخوام خسته ترينم
خیلی سخت نیس که
خوشبحال اونای که به راحتی و بدون مشکلات بعدش زایمان کردن من که 20 روزه دارم میدوم هنوز که تمام نشده ان شاءالله شما به سلامتی و بی دردسر زایمان کنید
اره حتما😂😂😂برار بیاد بعد نظرت و بگو
آره واقعا حداقل بچه بیاد از استرس اینکه سالم بدنیا میاد در میایم
اصلا منکه دراز هم میکشم همش فکر میکنم الان خفه میشه
بارداری سخته مخصوصا هفته های اخر جون ادم در میاد هم سنگینی هم گرسنته،هم نمیدونی کی قراره زایمان کنی هم خیلی محکم لگد میزنه هم همه میپرسن پس کی زایمان میکنی....
ولی خب وقتی به دنیا بیاد هم سختی های خاص خودش رو داره مثل شب بیداری و گریه های پشت هم کا نه دلیلش گرسنگی نه پوشک کثیف اون موقع ادم خودشم گریش میگیره که چرا نمیتونه بچه رو ارومکنه اولا واقعا سخته
وای منم همش اینو میگفتم..خیلی حس خوبیه ایشالا زود خلاص شی بیاد بغلت...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.