۴ پاسخ

وقتی خوب اروغ نمیزنن سکسکه میکنن ولی طبیعیه

گلم چیزی نیس فقط بعد شیز تا ده دقیقه سطح شیب دار بزار مثلا تو کریر
بچم منم همینجوره سکسکه که میوفته ی کوچولو اضافی شیر میاد بیزون
بعدم سکسکه خوبه بچه داره تپلی میشه نگران نباش

زیاد میخوره چیزی نیست

بیشتر عمودی نگهش دار یا روی سطح شیب دار مثل بالش بزرگ بذارش

سوال های مرتبط