زدیم اوکی بووود
عزیزم من برای ۴ سال بردم چرا واکسن نزدن خودم برم بازم
من امروز میخوام برم اگه بشه از دوستام شنیدم اوکی بوده بعدش دیگه بزرگ شدن بدنشون واکنش تب و اینا نمیده انگاری
ن درد داره ن تب عزیزم
من دو روز پیش زدم،علائمی نداشت خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.