۵ پاسخ

زدیم اوکی بووود

عزیزم من برای ۴ سال بردم چرا واکسن نزدن خودم برم بازم

من امروز میخوام برم اگه بشه از دوستام شنیدم اوکی بوده بعدش دیگه بزرگ شدن بدنشون واکنش تب و اینا نمیده انگاری

ن درد داره ن تب عزیزم

من دو روز پیش زدم،علائمی نداشت خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ سالگی