۴ پاسخ

من رفتم بهداشت پرسیدم گفت نه نیازی نیست بزنه دخترم ۴ سالو یک ماهشهر گفتم همه دارن میگن باید بزنی گفت نه

چیه اخه خیلی خوبه واکسنا هرچقد خوب باشن کلی عوارض دارن

عزیزم برو خانه بهداشت بپرس به منم گفت زنگ زدیم جواب ندادین من خودم رفتم پرسیدم،البته مهدشونم گفته بود این واکسن رو بچه های ۲_۵ سال بزنن.

استان های جنوبی‌باید بزنن

سوال های مرتبط

مامان دخترکم❤ مامان دخترکم❤ ۴ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۴ سالگی