من رفتم بهداشت پرسیدم گفت نه نیازی نیست بزنه دخترم ۴ سالو یک ماهشهر گفتم همه دارن میگن باید بزنی گفت نه
چیه اخه خیلی خوبه واکسنا هرچقد خوب باشن کلی عوارض دارن
عزیزم برو خانه بهداشت بپرس به منم گفت زنگ زدیم جواب ندادین من خودم رفتم پرسیدم،البته مهدشونم گفته بود این واکسن رو بچه های ۲_۵ سال بزنن.
استان های جنوبیباید بزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.