واسه دخترم زدن نه درد داره نه تب،دخترم نشست راحت براش زدن حتی گریه هم نکرد
من رفتم پرسیدم گفتم همه واکسنشو مرتب زدم بازم باید واکسن سرخک بزنه گفت برای اینجا نیست شهرستانه
سلام من دخترم رو بردم درد نداره دختر من میترسید از قبل زدنش گریه میکرد ولی بعضی بچه ها همسن دختر من بودن قشنگ رو صندلی نشسته بودن میزدن گریه هم نمیکردن دیگه نه درد داره ونه تب
منم دخترم فردا میبرم
بله باید ببرید فراخوان جدید بهداشته من یکشنبه میبرم پسرمو.خیلی از خاتمها رو دیدم نوشتن واکسنش سبک بوده
آره بردم بهداشت زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.