۳ پاسخ

من بتا ۲۶۰ بود ولی فرداش لک دیدم رفتم سونو گفت چیزی از ساک بارداری نمیبینم و تا رسیدم خونه خونریزی افتادم بتا شد ۳۰ و سقط شد گفتن شیمیایی بوده و یک ماه بعدش باردار شدم و الان خدا رو هزار بار شکر نی نی سالمه

من بتام ۳۳بود بعد ۳روز تازه شد ۹۰
بعد دوروز بعدش افتادم رو لکه بینی و سقط شد ۳۶روز خونریزی داشتم خونریزیم که تموم شد جلوگیری نکردم دوباره همون ماه حامله شدم
البته من روزی که کامل سقط شد افتاد همون روز سونو داخلی دادم گفت بقیا نداری
دو روز قبل ازینکه خونریزیمم تموم شه چون خیلی طولانی شده بود باز سونو داخلی دادم گفت دیواره رحمت سالمه تخمدان هات سالمه همه چیزت خوبه دکتر سونو به من گفت نظر منو بخوای خونریزیت تموم شه تو میتونی باردار شی چون به رحمت اسیب نرسیده بخاطر همین من سریع بعدش اقدام کردم و باردار شدم

نه بدون دارو باردار شدم

سوال های مرتبط