من ۳۰هفته سونو رشد و رفتم گفت، ۳۵هفته بیا دوباره سونو بدت
دکترم کلا زیاد اعتقادی به سنو و ازمایش نداره واسه همون گفتم اگه نیازه خودم برم
آزمایش هیچی نیس فقط سنو وزن از ۲۸تا۳۲هفته اگه انجام دادی باشی دیگه الانا هیچ سنو و آزمایشی نداری
آزمایش نداری یه سونو رشد هست که تاریخ زایمانت مشخص بشه البته اونم دکترت میگه سیو چند هفته بری
سلام
من دکترم گفت ۳۲ هفته سونو رشد انجام بدم ولی هنوز بهشون نشون ندادم میدونم ۳۶ هفته هم باید برم سونو ولی آزمایش رو نمیدونم که دقیق چه آزمایش هایی برام بنویسه و چند هفته انجام بدم فقط میدونم دکتر من هنوز آزمایش مینویسه 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.