۳ پاسخ

من رفتم دکترم گفت 36 هفته بیا سونو بنویسم برا حالت جنین 36 هفته 6 یا 5 روز برو
دیگه بعد اون نمیدونم هست یا نه

بستگی ب شرایطت داره
مثلا من دیابت بارداری دارم
۳۲ رشد سونو دادم
۳۴ هم بیوفیزیکال و رشد
۳۶ هم همینطور
نوار قلب جنین هم دادم
کنارشون ازمایش خون هم دادم
برا ۳۷ هم ازمایش خون نهایی نوشته

فکر میکنم‌یکدونه که حالت بچه مشخص شه برای زایمان
و احتمالا یدونه هم قبل زایمان

سوال های مرتبط

مامان فاطیما و نورا مامان فاطیما و نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان گل پسرم مامان ماکان گل پسرم ۳ ماهگی