۲ پاسخ

سونو وزن معمولا دکتر 32 هفته هم میفرسته
فکر کنم یه سونو دیگ 36..37هفته میفرستن ک وضعیت بچه بررسی بشه و آب دور جنین کم نباشه
معاینه هم دکترت وقتش برسه انجام میده همون 37..38هفته

دکترت دیگ باید بگه آخرین سونوتو چند هفته رفتی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماکان گل پسرم مامان ماکان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد