خانم ها بعد از سونو وزن سونو دیگه ایی هست ک باید بری؟؟؟؟

۴ پاسخ

بعدش اخر بارداریه ک ببینن تو چ وضعیتیه

فک کنم دوبار اینا سونو رشد هست

من دیروز تو ۳۸ هفته سونو رشدبیوفیزیکال رفتم

همون بازم‌ سونوی وزن داری
چن هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد