کی باید سونو وزن بری؟

۹ پاسخ

۳۲ هفته

من دکترم ۲۸برام نوشت

من ۲۷ هفته رفتم سونو رشد وزن بچه رو گفت
الان ۳۰ هفته باید برم برای وزن

من ۳۰ هفته و ۴ روز رفتم

من دکترم گفته فعلا تا ۲۸ هفته برم ازمایش دیابت بارداری حرفی از وزن و رشد نزده

۲۸ تا ۳۲ هفته

من الان ۳۲ هفته هستم دکتر برام نوشته

بعدانومالی دیگه سونو و ازمایشی نیست؟

من 29هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان باردارم مامان باردارم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی