به بچه منم میگن مردم فک میکنن بچه ها تو این سن باید هرکول باشن
منم دیروز جاریم زنگ زد گفت بچت چندکیلو به دنیااومد گفتمش۲۵۰۰ میگه بااون همه شکم من گفتم ۳۵۰۰ به بالا میاریش بااینکه اصلا من شکمم بزرگ نبود گفتمش مهم سلامتی بچس اصلاوزنش برام مهم نیست بعدبرگشت گفت نبین پوستش سفیده دو روز دیگه نگاش کن سیاه سوخته میشه گفتمش سالم باشه نمیدونم دقیقا چ اصراری دارن عیب بذارن بااینکه خودم پوستم روشنه شوهرم سبزس اصرار داره بچتون درآینده زشت میشه بخدا به عقل ناقصش کلی خندیدم اصلاهم حرفاش برام مهم نیست
دختر دایی منم ریز بود یچش
تا زمانی ک کمکی رو شروع کرد از چهارموهگی
بچش یهو ایتقد تپل شد ک داره میترکه بچه
بنظرم تا وقتی چیز میخورن ریزن کلا
باز برا تو به دنیا اومده یه هفته قبل از به دنیا اومدن مانیار یه زنه گفت شکمت کوچیکه بچت مشکلی داره؟😑
دلم میخواست بگم ت جونت دربیاد
ریز و درشت بودن بچه به کسی ربط نداره گلم مهم اینه که سالمه و وزنش نرماله به جثه چکار دارن
تو چشمشون نگاه کن و اصلا جواب نده، انگار چیزی نشنیدی. تا یاد بگیره زر اضافی نزنه
اهمیت نده،تپلم باشه بازم یه چیزی میگن،بچه من وزنش خوبه دکترا میگن زیاده بهش کمتر شیر بده،،بقیه میگن چقدر کوچیکه😟😒
اصلابه حرف دیگران توجه نکن بچهای ریز زودتر بزرگ میشن مهم اینه که بچت سالمه خداروشکرکن
دقیقا مشکل من همه میگن ریزه دخترت 🥺🥺
با اینکه بهداشت میبرم میگن وزنش خوبه
چقد فضولن اخه
بگو ب شماچه من بگه کسی جوابشو میدم این دعن مردم باید همیشه عین دروازه بازباشه
برات مهم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.