خسته شدم بخدا چرا نمیخابه بچه

۲ پاسخ

نمیخوابن اصلا خیلی کلافه شدم به خدا دیگه نمیدونم چیکار کنم 🤕🥲

من که بعدازظهر نشستم به گریه کردن دیگه خوب بود نمی‌دونم چرا ۴-۵روزه اذیت می‌کنه🥴

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی