۱۰ پاسخ

من تو بارداریم تیروییدم کم کار شد دارو میخوردم بعد زایمان ازمایش دادم خوب بود دیگ گف نمیخاد دارو بخوری

باید چندماه یبار آزمایش چکاب بدی دکتر بهت میگه چقدر و چه دوزی قرص بخوری

عزیزم تیرویید متاسفانه درنان نمیشه کامل.فقط دوز دارو رو برات کم زیاد میکنن.یا مثلا میگه یک روز یا دوروز در هفته نخور.ولی اینجوری نیست کامل حذف بشه داروت

با دارو این مقداره باید دارو قطع بشه بعد اون موقع متوجه میشی که حداقل یه ماه اینا بدون دارو . ازمایش تیروئید همیشه همینجوریه اون روزی که میری ازمایش نباید دارو بخوی .

تیروئید کم کار هبچ وقت تموم نمیشه و باید همیشه تحت نظر دکتر باشی ، من خودم ۱۵ ساله قرص میخورم دکتر گفته تا دوران یاسگی میخور بعد اون باز تصمیم میگیریم ولی همیشه هست

عزیزم شما هر روز داری قرص میخوری حالا ی روز نخوردی غیر نرمال که نشون نمی‌ده با ی بار نخوردن
به نظر من سر خود قطع نکن

مثل قبل داروت ادامه بده تیروییدت خوبه فعلا
داروتو کم زیاد نکن که تیرویید بالا پایین نشه

تیروییدت نرماله .بهتره بری دکتر ببینی چی میگه دارو نخوز..پرکار میشه

عزیزم تیرویید خوب شدنی نیست فقط با مصرف دارو کنترل میشه...حتما تحت درمان باش دارو مصرف کن و چند مدت یکبار هم آزمایش بده ک براساس اون آزمایش دکترت دوز دارو رو تغییر بده برات
و اینکه اون روز نخوردی جوابت خوب بوده ربطی بهم ندارن ی مدت دارو مصرف نکنی باز برمیگرده

منم کم کاره تیروئیدم .نه نمیشه که کلا دیگه قرص نخوری الانم با قرص کنترل شده عزیزم منم هفت ساله دارم میخورم خوب هم بود ولی الان دوباره خیلی کم کار شده دوز دارو رو زیاد کرده دکتر

سوال های مرتبط

مامان محمد و علی مامان محمد و علی ۳ سالگی