سلام من دو روزه حرکتا نی نی رو زیاد حس نمیکنم 🤐😬

۵ پاسخ

منم همینطور ام نگران نباش 😘

مهم نیست زوده

از الان ذهنتو درگیرش نکن چون به ۳۰هفته که برسی بعد میفهمی 😂دهنتو سرویس می‌کنه بچت 🥹😂

تا هفته ۲۸ مشکلی نداره عزیزم از ۲۸ به بالا خیلی مهمه نگران نباش

من دیروز حس‌میکردم‌ولی ضعیف مث همیشه نبود

سوال های مرتبط