من الان دارم میرم بهداشت واکسن کزاز بزنم
من سه چهار روز پیش زدم
اگه ده سال از دوز قبلی گذشته باید زد
منم زدم
من اون موقع که میخواستم اقدام به بارداری کنم زدم😅
من سال دیگه میزنم
باید بزنی عزیزم بخاطر که میخوای بری بیمارستان بدنت ضدباکتری باشه
من هفته پیش زدم
از عوارضش هم فقط یکی دوروز دستم حالت گرفتگی داشت
بهتره که زده بده
احتمال عفونت کزاز رو هم واسه مادر و هم واسه جنین میاره پایین
من میخواستم بزنم ۳۳ هفته، الان ۳ هفته ست سرماخوردم... دکترم گفت دیگه ولش کن، گفتم اشکالی نداره؟ گفت نه... گفت خوبه ها ولی اگه نزنی هم چیزی نمیشه نگرانش نباش
من که زدم.هفته ۲۹
من دو سه هفته ای میشه زدم
منم دوروز پیش زدم
من این هفته زدم
من نزدم یعنی ماما نزدن بهم والا گفتن نمیخواد بزنی چی بگم منم دیگه هفتم بالا رفت
اگه بیشتر از ۱۰ سال گذشته باید بزنی
نه من نزدم
آره بایدبزنی
بده بزنیم به منم گفتن ۲۰ اردیبهشت بیا بزن
من هنوز وقت نکردم برم
ی هفته اس میخام بزنم هنوز نشده ک برم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.