۱۹ پاسخ

هیچی😐وقتی نمیسوزه چرا الکی بزنیم
هروقت قرمز شد میزنم سریعم خوب میشه
من فقط روزی دوسه بار پاها،دستو صورتو با نرم کننده مرطوب میکنم
چون اگزماعم داشت نمیخام برگرده
وگرنه کرم سوختکی تا نسوزه چیزی نمیزنم
بسوزه ام کالاندولا سریع خوبش میکنه

كالاندولا

محافظ پای اردن

یک دو سه ماستلا قبلا هرروز میزدم الان هروقت قرمز بشه

آردن

کالاندولا

زینک

وازلین
و کرم چیکو

کرم فیروزه ابی خیلی خوبه

کرم اردن

هیچی نمیزنم ‌
حس میکنم روزانه بزنم پوستش بدتر حساس میشه

کرم اردن میزنم خوبه

کالاندولا

بیبی فرست

یک دو سه ماستلا

اردن ابی

کالاندولا

Elvira

نشاسته آسیاب شده

سوال های مرتبط

مامان مهدیارو مهدیسا مامان مهدیارو مهدیسا ۱۴ ماهگی