فقط بی حسی که میزنی باید تا میتونی مایعات و نسکافه بخوری که مواد بیخسی دفع بشه و تا اون ساعتی که میگن تکون نخور ک کمر درد نشی
من بیحسی بودم . دکتر متخصص گفت بیهوشی عوارض داره
عزیزم بیهوشی رو انجام نمی دن چون برای نوزاد ضرر داره و کمردردی که میگن برای بی حسی نیست من دوبار از طریق بی حسی زایمان کردم فقط باید تا ۸ ساعت بالشت زیرسرت نزاری سرتو تکون ندی که سر درد نگیری کمر درد مربوط به ۹ ماه بارداریه شکم بزرگ شده و به ستون فقرات فشار آورده
من بی حسی از کمر بودم و خیلیم راضیم اصلا هم کمر درد و سردرد ندارم
اگه بی حسی بودی باید به هیچ وجه سرت رو تکون ندی بلند نکنی اگه رعایت کنی اصلا سردرد نمیگیری
مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماهگرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینهمادر#پوشک
من که بی حس از کمر بودم تا الانم همه چی عالی بوده و مشکلی نداشتم
من بی حسی از کمر بودم بعد هنوز حس میکردم کامل بیهوشم کردن و هردوتاش بده من الان از کمردرد گردن درد سر درد نمیتونم تکون بخورم واقعا عذاب آوره
بستگی ب خودت داره.
یکی فوبیا داره نمیتونه بیحس بشه.
یکی بدلایل پزشکی بیحسی براش خوب نیست.
یکی بیحسی روش جواب نمیده باید بیهوش بشه.
بنظرم بیهوشی خیلی بهتره ولی بدیش اینه که بعدش شکمتو فشار میدن و خیلی دردناکه ولی بیحسی باشی دیگه درد احساس نمیکنی
بیهوشی ک مراقبت خاصی نداره
بیحسی از زمانی که بیحس میشی تازمانیکه میای تو بخش نباید سرتو تکون بدی و حرف بزنی چون بعدش سردرد و گروندرد میگیری. بعدشم باید تامیتونی نوشیدنی کافئیندار بخوری ک اثرش زودتر ازبدنت بره بیرون
برامن بی حسی بهترازبیهوشی بود
بی حسی از کمر عوارضش و دردش خیلیه
بیهوشی کامل نشون نمیده ولی اونم عوارض داره ولی من ترجیح میدمش🫠
بیهوشی میگن وقتی با درد بهوش میای و تا چند روز هم بچه گیج هستش هم خودت چون تو بیهوشی دارو رو بچه هم اثر میزاره ولی بی حسی نه
بی حسی بهتره بیهوشی عوارض زیادی برای مادر و نوزاد داره
من طبق چیزی که از هر دوشون تحقیق کردم بیهوشی خیلی بهتره بی حسی فقط کمر درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.