خانما برا سزارین بیهوشی کامل بهتره یا از کمر به پایین

۸ پاسخ

بیهوشی کامل بهتره

عزیزم بی حسی بهتره چون بیهوشی کامل اولا که بیهوشی بچه دنیا بیاد تماس پوستی و اون صحنه هارو از دست میدی بعدشم بعد عمل بهوش میای یهو با درد شدید روبه رو میشی درحالی که بی حسی تا چند ساعت بعد عمل هست و کم کم میپره و دردارو حس میکنی بنظر من بی حسی خیلی بهتره فوقش اگ از اتاق عمل ترسیدی واست ارامبخش میزنن

من قراره بیهوشی کامل بگیرم چون به بی حسی حساسیت دارم

از کمر به پایین بکن من راضی بودم

از کمر بهتره، هم از اول بچه رو میبینی، هم ساعتای اول بعد زایمان ک رحمو ماساژ میدن درد احساس نمیکنی

بیهوشی کامل عالیع
من تجربه دوتاشو دارم و بیهوشی کامل واقعا عالیع😎🥹

بی هوشی کامل نمیکنن، ولی مت بی حسی بودم بی حس نشدم بی هوشم کردن

سوال منم هست ولی میگن بیهوشی کامل بهتره ک معمولا همه قبول نمیکنن

سوال های مرتبط