بی حسی بهتره .بیهوشی بعد ده دقیقه بهوش میایی و میمیری از درد ...با بیحسی بهتری و وقتی کم کم از بی حسی درمیایی و دردت شروع میشه امپول دیکلوفناک بگیرید بگید پرستار یا هرکی بزنه اصلا درد احساس نمیکنید من به مریضام قبل کشیدن سوند امپول میزنم و میگم باید راه بری خودشون بی درد پامیشن راحت ...
قطعا بی حسی خیلی بهتره، هوشیاری ، همه چیزو میبینی
بیهوشی بهتره
من صبح بیهوشی کامل سزارین کردم فقط بدون همین ک بهوش میای درد وحشتناک داری
بیهوشی بودم.وخیلی راضیم
به سلامتی عزیزم ان شالله به راحتی زایمان کنید و بچه تون رو با آرامش در آغوش بگیرید
بی حسی میگن بهتره چون بچتو میبینی
معمولا بی حسی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.