۸ پاسخ

بی حسی بهتره .بیهوشی بعد ده دقیقه بهوش میایی و میمیری از درد ...با بیحسی بهتری و وقتی کم کم از بی حسی درمیایی و دردت شروع میشه امپول دیکلوفناک بگیرید بگید پرستار یا هرکی بزنه اصلا درد احساس نمیکنید من به مریضام قبل کشیدن سوند امپول میزنم و میگم باید راه بری خودشون بی درد پامیشن راحت ...

قطعا بی حسی خیلی بهتره، هوشیاری ، همه چیزو میبینی

بیهوشی بهتره

من صبح بیهوشی کامل سزارین کردم فقط بدون همین ک بهوش میای درد وحشتناک داری

بیهوشی بودم.و‌خیلی راضیم

به سلامتی عزیزم ان شالله به راحتی زایمان کنید و بچه تون رو با آرامش در آغوش بگیرید

بی حسی میگن بهتره چون بچتو میبینی

معمولا بی حسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد