واسه من دوتاش بود اول بی حس شدم از ی جایی هیچی یادم نیست
بی حسی
زایمان اول بی حسی بعدیا بیهوشی
بی حسی ...و ایشالا بسلامتی زایمان کنی
بی حسی بهتره، ولی حتما بعد عمل پمپ درد بگیر، عااااالیه
بنظرم بدون پمپ درد اصلا سزارین نباید انجام بدی
انشاالله بسلامتی زایمان کنید میشه لطفاً برا من دعا کنید بگید دوتا بچهام سالم و به موقع دنیا بیان و اینکه هنوز نتونستم مدل زایمان و انتخاب کنم
بی حسی ،اصلن بیهوش کامل نشی وقتی به هوش بیایی خیلی درد میکشی
بی حسی،برای بغل کردن بچه توو لحظه تولد. و جلوگیری از سردرد شدید برای بیهوشی
یکی از دوستام سزارین کرده با بیهشوهی میگفت بیهوشی خوبعه
دوتاتون بسلامتی زایمان کنین😘😘😘
ایشالله بسلامتی زایمان کنید راحت شید♥️
منم ساعت 8 صبح نوبت سزارینمه فقط دوساعت از دیشب تونستم بخوابم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.