کو بچه به این خوبی بامزه ای .وای وای پسر خواهر من ندیدی چنان جدی انگار یه مرد ۳۰ ۴۰سالس خخخ ولی همش یک سال ونیمش هم نیست وقتی میاد میگیم سلام تیمسار
پسر منو نگاش هم کنی میخنده بشدت عاشق بقیس میریم بیرون خودشو میندازه تو بغل غریبه ها براشون میخنده بازی میکنه کلی عاشقشن 😂
عزیزمپسرت مامان بابا میگ؟
دختر من فقط با من و باباش میخنده
بیرون میره اصلا و ابدا برا کسی نمیخنده
مگر اینکه چند ساعت بگذره یخش آب شه بعد
آتلیه بردمش اصلا نمیخندید
بر عکس منو باباش ک همش میخندیم
بیا من یکم از خندهای پسرم بدم ب پسرتون😂🥴
این بشر پخ میکنی تا بناگوش وا میره دهنش🥴😐
ب همه ام میخنده
با هیشکی احساس غریبی نمیکنه🥴😂
به پسر منم میگن با آشناها خنده رو هستش ولی وقتی میریم بیرون زیاد نمیخنده یا یه حالتی وقتی دقت میکنه انگار اخم داره همه میبینن میگن وای چه نازه ولی چه اخمی کرده بعضی وقتا اعصابم خرد میشه اینطوری میگن
پسر من دائم در حال خندیدن به همه عالم و آدمه من باباش به شدت اخمو هستیم تا حالا کسی خندمون ندیده
پسر منم اصلا نمی خنده بعضی وقتا با من یا باباش یکم میخنده خیلی جدیه همه میگن پسرت چقدر مغروره نمیخنده والا جدیه خودشو سنگین گرفته ناسلامتی مرده واسه خودش 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.