۷ پاسخ

همش نرماله شکر

یه کوچولو ناشتا لب مرزه عزیزم
شام سعی کن زیاد کربوهیدرات نخوری

ناشتا خوبه ولی لب مرزه باید رعایت کنی بقیه هم اوکی

بچه ها کی می‌تونه جواب آزمایش بخونه بفهمه خوبه یا نه براتون عکس می‌فرستم بگین

تصویر

همه چی خوبه عزیزم نگران نباش

خوبه همه چی

نرمال هست آزمایشتون خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی