بستنی برا بچه ۹ماهه و ۲۰ روز خوبه؟

۵ پاسخ

من الآنشم میدم

نه عزیزم از ۱ سالگی میتونی بدی اونم خیلی کم

من بعضی وقتا میدم
ولی همیشه سعی مبکنم وقتی خوابه بستنی بخورم 😑

یک بار اشکال نداره زیاد نده

نه شکر داخلش داره خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نــــورا💫🧿 مامان نــــورا💫🧿 ۱۶ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱ سالگی