خانما اینا خوبن؟برا بچه ۹ماهه خوبه؟

تصویر
۱۹ پاسخ

به نظر من اصلا خوب نیستن چون رکاب نداره بچه بتونه خودش بازی کنه.. باید کسی ببرتش.... ولی سه چرخه خیلی بهتره راحت میتونه بازی کنه

پسر منم داره هنوز نزاشتمش😑

من دنبال این مدلام.
اون خیلی اسباب بازیه پلاستیکی خوشم نمیاد

تصویر

پسر من خیلی دوست داره یه ماهه میذارم قشنگ میشینه 🥰

تصویر

آره من با همین پسرم رو میبرم دورش میدم اینا از کالسکه بهتره

من از ۸ ماهگی میزارم بزار اگه میشینه

واسه پسرمن اینطوریه آره خییلی وقته توش میزارمش

تصویر

من توشهرمون جنس عالیشو قیمت کردم ۱۷۵۰

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

چون کمربند ندارن ریسکە

مامانم برای روز دختر برای دخترم خرید ۳۷۰۰
منم توی گهواره پرسیدم همه گفتن خوبه

ارع خوبه مام خریدیم بچه ها کیف میکنن ۳تومن خریدم

آره خوبه من چند روزه پسرمو سوارش میکنم

آره خیلی خوبه من دخترم رو با هاش بیرون میبرم ولی واسه ۹ ماه شاید زود باشه

شوهرم دیروز خریذ واسه پسرم
۴میلیون

منم خیلی دوست دارم برای تولد پسرم بگیرم حیف که پول ندارم خدا خودش برسونه تا براش بگیرم

چند شده قیمتش؟؟
یادش بخیر واسه پسر اولم خریده بودیم ۵۵۰

میشه الان استفاده کرد؟

میتونه بشینه؟؟ اره بگیر

سوال های مرتبط

مامان نــــورا💫🧿 مامان نــــورا💫🧿 ۱۶ ماهگی