واسه اسهال بچه ۹ماهه چه دارویی خوبه بدم

۵ پاسخ

دکتر به دخترم پروبیبی داده، بنظرم خوبه

شربت زینک بایولاکت یا پدی لاکت

پدی لاکت اآراس زینک گلوکنات
درمانی نداره باید پروسش،طی بشه

بنظرمن فقط پدی لاکت

پدی لاکت عالیه آب رو آتیش واسه اسهال ولی اگ اسهال از دندون باشه با هیچی داروی درست نمیشه تا پروسه خودشو طی نکنه

سوال های مرتبط

مامان افرا ♥️ محمد مامان افرا ♥️ محمد ۱ سالگی
مامان محمدکسری مامان محمدکسری ۱ سالگی